logo

בלוג

11 תשובות לשאלות שהכי מעסיקות אותכם

11 תשובות לשאלות שהכי מעסיקות אותכם

11 תשובות לשאלות שהכי מעסיקות אותכם

אספנו עבורכם את כל השאלות שבדרך כלל מענינות את הלקוחות שלנו בדף אחד.

מכיוון שיש נושאים רבים ומגוונים, חילקנו אותם לארבעה נושאים:

 

 

אם עולות לכם שאלות שלא נכתבו בפוסט זה, אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל או בטלפון ונשמח לענות

 

>שאלות לגבי המוצרים עצמם

1.האם ניתן להכניס את המוצרים שלנו למדיח?

בעיקרון כן, אבל זה זה יקצר להם את משך החיים.

2. האם ניתן להכניס את המוצרים שלנו לתנור?

טמפ. השריפה של קרמיקה גבוה מזה של תנור האפיה. מעברים קיצוניים או מהירים מידי בין חום לקור והפוך בהחלט עשויים להיות מסוכנים למוצר ואף לגרום לו סדקים ושבירות.

3. למה חשוב לי לחפש מוצרי קרמיקה ללא עופרת?

עופרת היא מתכת רעילה למאכל.

בגלל שיש לה הרבה השפעה ביצירת אפקטים מעניינים, גלזורות רבות מכילות עופרת בכמויות כאלו ואחרות.

אנו מקפידים להשתמש בגלזורות ללא עופרת כלל, בכל כלי ההגשה והאוכל שאנו מייצרים.

4. אתם באמת מכינים את הכל בעצמכם?

בהחלט כן! האנשים שעובדים במחלקת קרמיקה מתמחים בעבודות השונות לאורכו של התהליך, החל מערבוב החימר הנוזלי, יציקתו לתבניות, ליטוש, העמסת תנורים, צביעה, גילוז ושריפה פעם שניה.  ממליצים לכם להכנס לפוסט שמדבר בדיוק על זה  ולהכיר את התהליך יותר לעומק, זה מרתק.

5. האם יש דרך לצבוע מוצרים בעצמי, בבית?

יש כל מיני דרכים לצבוע מוצרי קרמיקה באופן עצמאי וללא צורך בשריפה נוספת:

לדוגמא צביעה בצבעי אקרילי, ספריי צבע ועוד. התוצאה פחות מקצועית אולי, אבל אפשרית ומהנה מאוד.

 

 

 

משלוחים והחזרות

6. תוך כמה זמן אקבל את המשלוח שלי הביתה?

בד"כ עד ארבעה ימי עסקים מרגע הזמנת המשלוח עד הגעה לכתובת הלקוח.

7. למה המשלוח כל כך יקר?

אנו עובדים עם חברת שליחויות חיצונית ואלו מחיריה, אנו עושים כמיטב יכולתנו לחשוב על פתרונות יצירתיים נוספים שיוזילו עלויות ונשמח מאוד לעדכן כשנמצא.

8. המוצר שקיבלתי הגיע שבור, מה לעשות?

מבאס, אבל לא נורא- פשוט צלמו את המוצר השבור וצלצלו אלינו, אנחנו נטפל כבר בכל השאר ונדאג לשלוח לכם מוצר חדש.

 

 

 

שאלות מקצועיות ליוצרים ומעבירי סדנאות

9. מה הטמפ. בה אתם שורפים את כלי הביסק?

השריפה אצלנו היא שריפה נמוכה- 1050ºc

10. כמה זמן מראש כדאי לי לבצע הזמנה?

אם כמות המוצרים שאתם מזמינים נמצאת במלאי, בד"כ יספיק שבוע עד עשרה ימים לפני המועד לו הכלים נדרשים.

בכמויות גדולות מאלו שקיימות לנו במלאי השוטף, לפעמים נצטרך זמן רב יותר ליצור הכלים,

לכן המלצתנו במקרים כאלו, ליצור איתנו קשר כמה שיותר מוקדם ולברר זמנים מוערכים לייצור.

 

 

 

מעוניינים לעזור לקידום המטרה החשובה.

11. אני ממש בעד העשייה שלכם ורוצה לעזור, לאן אני פונה?

איזה כיף! יש לנו כל כך הרבה רעיונות ושאיפות שאנחנו חולמים להגשים כדי לקדם כמה שיותר את האנשים שגיעים אלינו,

עזרה מתקבלת תמיד בשמחה והתרגשות.

נשמח לשוחח איתכם. מוזמנים לפנות לטלפון………

 

עוד מאמרים בנושא